woensdag 22 oktober 2014

Atelier september/oktober 2014






Graag stel ik jullie het nieuwe atelier voor.

We gaan aan de slag met de Derwent potloden. Zoals in de vorige ateliers zal ik jullie een hele reeks potloodcombinatie's meegeven tijdens dit atelier. Dus vergeet niet een overzicht mee te brengen van de potloden die je reeds bezit. Verder hoef je niets mee te brengen alles is voorzien.
Prijs voor deelname aan dit atelier : € 12.50.
Combineer je je atelier met je aankopen(naar keuze) dan betaal je voor het atelier : € 8.00
je aankopen hoeven niet in verband te zijn met het atelier. 

Het atelier start om 10.00 uur en eindigt om 12.00 uur.

BELLEN OM IN TE SCHRIJVEN KAN VAN WOENSDAG TOT EN MET ZATERDAG VANAF 13.00 UUR 
0476/60.52.35
DATA



OKTOBER


woensdag 29 okt
donderdag 30 okt VOLGEBOEKT



4 opmerkingen:

Isabelle zei

Ooo wat een leuke uitwerking!
kleuren op donker papier, dat wil ik zeker leren!
echt leuk gedaan Elke!

carina zei

Ik zoek alvast een datum!
Carina

TINE C zei

O een prachtige kaart.
Zal maar vlug een datum zoeken hoor.

Liefs

TINE C

Christine zei

Prachtig!!
Ik kom!!
Liefs xxx
Christine