maandag 2 juli 2012

Zomeratelier



Graag stel ik jullie het zomeratelier voor. We gaan aan de slag met verschillende materialen : waaronder Derwent kleurpotloden, embossingpoeder en het nieuwe kraftpapier. Prijs voor deelname : € 7.50.
Je hebt de keuze uit volgende data.  INSCHRIJVEN PER TELEFOON NA 12 UUR! 03 232 66 21

Vrijdag 13 juli VOLGEBOEKT
Donderdag 19 JuliVOLGEBOEKT
Woensdag 25 Juli VOLGEBOEKT
donderdag 26 juli VOLGEBOEKT

Vrijdag 24 augustus VOLGEBOEKT
Woensdag 29 augustus VOLGEBOEKT
Donderdag 30 augustus NOG 3 PLAATSEN
Vrijdag 31 augustus VOLGEBOEKT

9 opmerkingen:

Riet zei

Wat een prachtig lief kaartje.

Liefs Riet.

Colinda zei

Wat een lieverdje!! Een gezellige dag, Colinda

Anne zei

O wat schattig, heel leuk kaartje, enne wat jammer dat ik niet in Belgie woon, dan kwam ik zeker een keer naar het zomer atelier!

TINE C zei

O wat een schatje.
dat het maar snel woensdag is om mijn datum vast te leggen
Liefs
TINE C

Monique zei

Hele leuke kaart Elke!
Ik ben present de 7de hoor!
groetjes
Monique

Anoniem zei

Heel lieve kaart, ik zie er naar uit zaterdag.
Groetjes
leen

carina zei

Leuk,leuk,leuk,
Ik bel wel voor een datum.
Groetjes, Carina

Unknown zei

wow,elke
vind het zo leuk
krafpapier is van joy soms elke
veel liefs van marcelline

Crealin zei

Supermooi!!!